Arvika ställer in.

27 Jun

Nu så är jag på dåligt humör. Extremt dåligt. Mest av allt så är jag väl ledsen egentligen. För att det enda som jag planerat i sommar och sett fram emot sen förra året inte kommer att bli av. Att arvikafestivalen är tvungna att ställa in. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för allt känns bara så himla tråkigt och jobbigt och det innebär att jag inte har några planer alls på en hel månad. Men det betyder i alla fall att jag har pengar att göra något annat.

Anledningen till att det blev som det blev är helt enkelt för få biljetter och jag tror inte jag ska skriva mer nu eftersom jag inte kan skriva något vettigt utan bara gnälla. Får väl se om jag kan komma på något annat att göra istället, Hultsfred känns inte som ett alternativ eftersom det är lite för dyrt. Får väl se helt enkelt.

Det går att läsa mer på festivalrykten.se/ och arvikas egna hemsida, men den är överbelastad nu.

Ett svar to “Arvika ställer in.”

  1. Cheapo juni 27, 2011 den 16:27 #

    Alltså, usch, vet verkligen hur det känns! Blev så jäcla förbannad och ledsen förra gången när Hultsfred också ställde in en vecka innan. Så himla tråkigt att det blir inställt, lider verkligen med alla som skulle åka!

Kommentera

