Min nya väska.

24 Jun

Eftersom det inte händer så mycket när jag är här så tänkte jag passa på att visa min nya väska som jag fick av Veronica i födelsedagspresent. Älskar den verkligen, det enda negativa är att det är lite svårt att få ner min Sagan om ringen-bok så man får lirka rätt mycket för att få ner den. Annars så är den jättebra och har sjukt mycket utrymme för att vara en handväska. Får ner både sjal och kofta om jag så vill plus allt annat jag brukar ha med mig.


Tänkte att jag kunde passa på att visa vad jag har i väskan just nu, förutom en hel del skräp och kvitton. Laddare till mobilen, ett par solglasögon, min gamla plånbok, den lilla plastpandan, min nya plånbok, en portmonä med mynt i och min nyckelring med en trasig panda från Skånes djurpark.

Kommentera

