Midsommarplaner och saknad.

24 Jun

Sitter i en stuga utanför Bollnäs med utsikt över Ljusnan just nu. Hade tänkt lägga upp bilder från min nya kamera men upptäckte att det inte funkade med datorn, så kan inte lägga över bilder förrän jag kommit hem och hittat min minneskortläsare. Trist. Får fota med mobilen resten av dagarna jag är här. Imorgon så är det midsommarafton och vi ska åka in för att handla mat, jag och Vera har lyckats övertyga våra föräldrar att vi ska gå lite i affärer också, så förhoppningsvis kommer jag ha något att visa upp imorgon. Annars kommer nog inte så mycket annat att hända, funderar på att göra en krans bara för att, får se lite.

Har inte så mycket mer att skriva just nu utan tänkte gå och lägga mig istället. Saknar redan Alex oerhört mycket så lägger upp en bild som är väldigt många månader gamla nu, när jag fortfarande bodde i Kristineberg och allt mellan oss fortfarande var rätt nytt, hemligt och pirrigt.

Kommentera

