Bilresa och tygkassar

23 Jun

Åker bil just nu och har inte mycket alls att berätta, så blir en bild från i tisdags istället när jag hade en av mina bd-kassar för första gången på jättelänge. Återupptäckt hur bra tygkassar är så nu följer en med mig i handväskan vart jag än går.

20110623-193912.jpg

2 svar to “Bilresa och tygkassar”

  1. Tommy Sundvall juni 23, 2011 den 19:49 #

    jag har faktiskt också börjat köra allt mer med tygkassar igen… haha. det är rätt praktiskt. köpte en ny i helgen :D

    • Hanna juni 23, 2011 den 21:04 #

      Tror du kanske har min bd-foreverkasse? Men är osäker, haha

Kommentera

