Nya lösögonfransar

22 Jun

Idag så är jag fortfarande kvar hos Alex mamma där vi varit kattvakt, även om dom kommit hem nu. Har varit en oerhört lugn dg vilket är rätt skönt, i princip bara ätit frukost hittills och snart så ska vi äta lunch. Inte mycket mer som hänt förutom att jag fick ett par lösögonfransar av hans syster, vilket jag blev jätteglad över eftersom det är något jag har brist på. Känner verkligen att det är dags att beställa ett par stycken nu så att jag har ett lager istället för dom trasiga jag har nu.

20110622-145601.jpg

20110622-145622.jpg

Kommentera

