Arvikapepp

21 Jun

Nu så har årets slutgiltiga Arvika-affisch kommit och det känns overkligt att det är så kort tid kvar nu. Känner mig snarare oförberedd och vet inte alls hur jag ska lyckas med allt. Tågbiljetter, tält och alla småsaker som ska köpas. Planering av vilka kläder och saker som ska packas. Alla listor jag kommer behöva skriva och alla små skisser på outfit-idéer. Vet inte riktigt när jag ska börja med allt, tidigare år har jag haft mycket av det här fixat extremt mycket tidigare. Men det ordnar sig. Och hur mycket eller lite jag än hinner planera och ordna så kommer det att bli underbart.

20110621-155539.jpg

Kommentera

