Städning och shoppingplaner.

20 Jun

Idag så är oerhört trött, men bestämde mig för att vara duktig och somnade därför inte om när Alex sagt hej då och gått till jobbet, utan har istället försökt få mig att vakna till med tumblr och bra musik. Vill verkligen få ut så mycket som möjligt av den här dagen och vara effektiv, eftersom jag inte gjort någonting alls dom senaste dagarna. Så nu när jag skrivit klart det här tänkte jag städa mitt rum för att sen fixa mig och åka till stan och lämna tillbaka en jacka och eventuellt en kofta.

När jag är på stan så tänkte jag gå på Monki och prova fina skor som är på rean om dom finns kvar. Är egentligen tveksam till rosettsandalerna, men samtidigt känner jag att det vore skönt med ett par riktigt somriga skor för en gångs skull, lite variation. Det andra paret skor är det ingen tvekan om att jag ska köpa om dom passar eftersom mitt favoritpar i den modellen blivit riktigt slitna nu och behöver snart bli utbytta. Tänkte även kolla efter panda-ringen och om inte annat fråga om dom kommer få in den och lite kläder från bikbok. Förutom det på bilden ska jag också kolla efter ett rosettarmband i plast från jc som jag såg när jag var på stan häromdagen. Får se lite hur det går, hoppas i alla fall att jag hittar något.

2 svar to “Städning och shoppingplaner.”

  1. Cheapo juni 20, 2011 den 17:04 #

    Vill Alex köpa arvika-biljetten? :) annars måste jag försöka sälja den till nån annan..

    • Cheapo juni 20, 2011 den 17:24 #

      Haha sorry att jag tjatar, känner mig sjukt jobbigt nu. Sorry! :p Men nu vet jag läget såatte! :D

Kommentera

