Muse

20 Jun

Det blev inga skor idag eftersom dom inte fanns i min storlek, men blev lite småsaker som jag ska visa senare (håller egentligen på att diska just nu så hinner inte ta kort på det än). Förutom småsakerna så hittade jag även parfymen jag blev kär i när jag var i London förra året, nämligen Kate Moss – Vintage Muse. Det bästa var att den är på rea på Kicks just nu, så den blev min för 150 kronor. Känner mig oerhört nöjd.

Ett svar to “Muse”

  1. panda juni 20, 2011 den 22:00 #

    kate är min. hihihiihihhihiihi

Kommentera

