Panda och rosettringar

19 Jun

Jag har en hel del nyköpta saker som jag ska visa, och jag tänkte börja med ringar från Accessorize som jag köpte förra helgen. Pandaringen är en kompisring som Towe och Belle också har och rosettringen är gigantisk och helt underbar.

Sen så tänkte jag visa tre stycken ringar jag skulle vilja ha hemskt mycket. Rosettringen är en tvåfingrars-ring och är sjukt fin, men det är bara den i mitten jag skulle kunna ha troligen eftersom dom andra lär innehålla för mycket nickel. Så nu ska jag hålla utkik efter pandaringen i plast för den är så sjukt söt, hoppas verkligen den kommer till någon av affärerna dom har i Stockholm.

Allting kommer härifrån: http://www.accessorize.com/

6 svar to “Panda och rosettringar”

  1. panda juni 19, 2011 den 21:41 #

    åh alltså måste med ha pandaringen i plast! dog lite!!!!

  2. ninna juni 20, 2011 den 11:33 #

    jobbar du med nåt eller vart får du pengar ifrån? :)

    • Hanna juni 20, 2011 den 12:14 #

      Jag har varit sjukskriven nu i vår men fått studiebidrag, sen så brukar jag även vara barnvakt. Men har egentligen inte alls mycket pengar, så brukar oftast bara köpa saker på rea och sådär. :) Just nu har jag lite extra pengar eftersom jag fyllt år och varit kattvakt.

  3. ninna juni 20, 2011 den 15:41 #

    usch då :/ sjukskriven för vad? hela våren låter inte kul

    • Hanna juni 20, 2011 den 17:05 #

      jag har underproduktion i sköldkörteln som gör att immunförsvaret blir sämre och jag är ofta trött och sånt, har ätit medicin för det i flera år men det är en sån sjukdom som är svår att medicinera, även om jag äter så mycket medicin som jag borde så har jag fortfarande kvar en del av symptomen så det blev helt enkelt för jobbigt och det kändes som det bästa alternativet att ta en paus och försöka börja om på nytt till hösten.

  4. fia juni 20, 2011 den 23:46 #

    okej va e det som gör att du tror att du blir bra till hösten då? provar du fram mediciner eller?

Kommentera

