Äntligen hemma

6 Jun

Nu så är jag i Stockholm igen, tillbaka till verkligheten. Just nu så är jag och Alex på dovas, dricker lite öl och bara umgås. Har saknat honom så mycket, har saknat Stockholm. Jag lovar att bli bättre på att uppdatera, för jag kommer ha saker att skriva om. Snart så kommer Belle sen kommer Towe och allt kommer bli så himla fint och bra. Nu så ska jag inte skriva mer, så vi hörs imorgon <3

2 svar to “Äntligen hemma”

  1. bästis juni 7, 2011 den 17:47 #

    1) vad ska det vara för väder i stockholm när jag är där?
    2) borde jag ta med en regnjacka?
    3) gnnkmkjljlk ÄR SÅ NERVÖS DÖR
    4) vill bli jättefull minst en kväll
    5) svara på min blogg för jag ser aldrig när du svarat här? cpblogg?
    6) PUSS ÄLSKAR DIG IMORGON KOMMER JAG DÖR DÖDEN

  2. panda juni 8, 2011 den 19:10 #

    åh, om nästan exakt ett dygn är jag hos er. hos dig. med er. åhhh dör lite!!!!

Kommentera

