Åka tåg och sånt där.

2 Jun

Idag så åker jag tåg. Fast bara till Uppsala, sen ska jag och mamma åka bil därifrån tillsammans med hennes kompis och mina barndomskompisar. Vi ska åka till Bollnäs och det känns rätt bra, ska bada (för första gången igår, galet), träffa mina katter och läsa sagan om ringen. Samtidigt så känns det oerhört jobbigt. Att åka ifrån Alex. Åka ifrån Stockholm en helg när det händer ungefär en miljon saker jag vill göra. Plus att jag är oerhört avundsjuk på alla som ska eller är på Siesta nu. Jag vill också på festival.

Men nu så ska jag passa på att läsa bloggar och sånt medan jag är på tåget, och även om det känns lite tråkigt att åka bort just nu så känns det samtidigt skönt. Bara komma bort från allt för en stund och vara på landet. Sen när jag kommer hem så kommer ju Belle efter bara någon dag och Towe till helgen, det är så himla fint så är nog bra att jag tar det lite lugnt tills dess.

Ett svar to “Åka tåg och sånt där.”

  1. panda juni 3, 2011 den 09:52 #

    åh, snart är jag hos dig! längtar så mycket!! <3

Kommentera

