Början på födelsedagen.

25 Maj

Blev väckt vid halv åtta av mamma som hade varit till konditoriet och köpt tårta. Så vi åt lite frukost med mackor, te och en tårtbit. Rätt mysig start på dagen. Något som är mindre mysigt är att jag börjar känna mig lite sjukare igen. Fått ont i halsen och huvudet och känner mig förkyldare igen. Men det ska inte få förstöra min dag. Planen är att jag ska vila nu (har inte bestämt mig om jag ska somna om eller inte), sen fixa mig och förhoppnings träffa Emilie och fika, kanske gå runt lite på stan ensam och leta efter något fint jag kan ha på mig ikväll. Senare så blir det middag med mamma och Alex på en resturang jag får välja men inte riktigt vet än. Resten av kvällen ska spenderas på Sugarbar där det är Alternight för sista gången innan lokalen säljs, plus att Elektroskull firar att dom fyllt ett år. Känns kul att fira på ett ställe jag har så många fina minnen och att så många jag gillar kommer att vara där, kan inte annat än bli lyckat.

2 svar to “Början på födelsedagen.”

  1. bästis maj 25, 2011 den 11:09 #

    så mysigt önskar att jag var där buuäääää

  2. panda maj 25, 2011 den 20:48 #

    grattis igen min fina! hoppas att dagen var awsomeness! hihi <3

Kommentera

