Sjuk osv.

22 Maj

Egentligen så skulle jag haft släktkalas om ungefär en kvart, men istället ligger jag i sängen och spelar spel på mobilen och är för sjuk för att göra så mycket annat. Har i alla fall ingen feber kvar vilket jag hade igår, men ändå. Jag blir alltid sjuk när min födelsedag närmar sig. Nu är det inte många dagar kvar. På onsdag så är jag inte tonåring längre, konstigt, känner mig inte alls vuxen på något sätt. Inte gammal heller. Nu ska jag stänga av datorn igen och återgå efter sökandet efter bra spel. Försöka få timmarna att gå till Alex kommer tillbaka.

Kommentera

