Såhär har min dag varit.

19 Maj

Först så hade jag och Alex sovmorgon och var lite lata och åt hämtmat istället för att laga något. Sen så åkte jag och träffade mamma, gick till telia för att byta min iPhone till en vit, men det fanns inga på lager alls och jag kände inte någon större lust att vänta på stt dom skulle komma in, så fixade simkortet till ett micro, köpte ett skal och ändrade telefonabonnemanget så att jag har surf också. Sen så har jag nästan bara försökt fixa allting med mobilen under kvällen, skaffat Spotify, WordPress och Tumblr och lagt in musik. Vill lägga in bilder också men inte riktigt förstått hur jag gör det än eftersom det inte verkar funka i iTunes. Men det är väl sånt man listar ut med tiden. Förutom det så har jag skrivit en lång lista på allt jag ska göra till söndag och gjort i ordning disken, så ska börja med den nu när jag är klar med det här.


Är fortfarande jättenöjd med naglarna och blir lika glad varje gång jag ser dom. Enda negativa är att det slits bort rätt lätt, men jag har ju trots allt inget under/överlack så är nog inte så konstig.

Ett svar to “Såhär har min dag varit.”

  1. bästis maj 20, 2011 den 09:01 #

    men alltså nä iphone nä, fast puss ändå

Kommentera

