Lady Gaga-fest

19 Maj

Tack vare en tävling som Tunigo hade så har jag vunnit biljetter till en Lady Gaga-kväll med förhandslyssning av nya skivan (vilket inte direkt blir något nytt eftersom den redan ligger uppe på Spotify). Ska ändå bli jätteroligt och jag ser fram emot det oerhört mycket. Nu är bara frågan vad jag ska ha på mig, men det ordnar sig.

5 svar to “Lady Gaga-fest”

  1. bästis maj 19, 2011 den 17:32 #

    VA? men fattar inte hur vinner du allt sånt hallå eller? SÅ AVUNDSJUK. när är den? ååååå

    • Hanna maj 19, 2011 den 17:52 #

      skyller på mitt telefonabonnemang som har massor av tävlingar hela tiden och eftersom jag är facebooknörd så upptäcker jag det jättesnabbt, haha. och det är imorgon :o gaalet. ska vara massa bloggkändisar där, hihi.

      • bästis maj 19, 2011 den 19:17 #

        åååååååååååååååååååååååååååååå. vill veta allt som vanligt. om vilka som är där & vad du har på dig & allt. puss. älskar

  2. panda maj 19, 2011 den 20:40 #

    åh, är cp avis! typ alla bloggare ska ju dit!!!!!!!!!!

    • Hanna maj 19, 2011 den 21:45 #

      om du bott i stockholm hade du fått följa med :( <3 och vilka är det som ska dit? :o

Kommentera

