Födelsedagspresent och mascara.

18 Maj

Idag har jag haft fullt upp med att hämta kusiner på fritids och dagis, varit barnvakt en stund och sen åkt hem till pappa och ätit middag tillsammans med mina syskon. Vi pratade om sommaren och har skrivit upp ungefär vart vi ska bo varje kväll när vi ska åka på semester. Blir troligen två nätter i Tyskland, en i Belgien, en i Holland, en i Frankrike och en eller två i England. Känns hur kul som helst. Sen så fick jag en födelsedagspresent också, nämligen en iPhone. Men imorgon så ska jag till en teliabutik och byta till ett micro sim-kort och byta till en vit telefon istället för svart.

När jag kom hem igen så hade jag fått ett brev med en Lash Architect 4D-mascara som jag vann i en tävling. Hade helt glömt bort det och blev extremt glad eftersom jag bara har en gammal mascara nu och jag har verkligen behov av en ny. Något annat som gjorde mig glad var att den egentligen skulle kostat 170 kronor, vilket jag aldrig haft råd med. Får bara hoppas att den är bra också.

Ett svar to “Födelsedagspresent och mascara.”

  1. doingtheunstuck maj 19, 2011 den 04:36 #

    Jag fick hem min jag med. tycker den var ganska bra. :*

Kommentera

