Finbesök

18 Maj

Just nu så är jag jätteglad eftersom två av dom finaste flickorna i världen kommer och besöker mig i andra veckan i Juni, vilket det inte alls är lång tid kvar till nu. Ska göra mitt rum jättefint och planera massor av fina saker som vi kan göra tillsammans. Som att sitta i tanto på filtar, promenera över västerbron, gå ut och dansa en hel natt och ha massor av äventyr för sig. Längtar verkligen eftersom jag saknar dom båda så oerhört mycket. ♥

3 svar to “Finbesök”

  1. bästis maj 18, 2011 den 15:12 #

    LÄNGTAR. ååååå & vi ska lyssna på britney & gagas nya vad ni än säger & allt & det kommer bli fantastiskt! längtar ihjäl mig!

  2. panda maj 19, 2011 den 11:21 #

    åh, jag längtar så mycket att jag går under lite!!!!!! kommer bli bäst och finast och så och jag kanske behöver lite tid på stan………. liiiiite shopping bara oki? <3

    • Hanna maj 19, 2011 den 14:48 #

      jaaa, klart du får tid på stan sötnos :D haha. liksom, du kan ju inte komma hit utan att vi går på stan tills benen går av lite? <3 hur hade det sett ut liksom.

Kommentera

