Mobilfunderingar

16 Maj

Just nu så sitter jag och försöker läsa på lite när det gäller mobiler. Har innan varit inne på en Nokia X3, men när jag önskade den så fick jag frågan om jag var säker på om jag inte ville ha en iphone eller android i födelsedagspresent istället. Har ju varit inne på en iPhone innan också, men ändå varit lite osäker. Så nu sitter jag och läser på om skillnader och sånt där, men tror att jag oavsett kommer att önska mig en iPhone även om jag fått höra att det är bättre att köpa någon androidtelefon. Känns ja, mer som mig.

Kommentera

