Två bilder från helgen innan den tar slut.

15 Maj

Kom på att jag glömt lägga upp alla bilder från i fredags, såhär såg jag i alla fall ut efter konserten inne på Nalens toalett med fina golv. Resten av helgen har varit lugn, mest tvtittande, matlagande och mys, men ändå så är jag jättetrött och ser inte fram emot den kommande veckan då jag måste städa oerhört mycket eftersom jag ska ha lite släktkalas på söndag. Fast kommer också bli mycket matlagning vilket känns betydligt roligare. Känns konstigt att tiden gått så snabbt, en och en halv vecka kvar tills jag fyller år.


2 svar to “Två bilder från helgen innan den tar slut.”

  1. panda maj 16, 2011 den 09:45 #

    åh vad fin du är! saknar ihjäl mig efter dig med <3

  2. panda maj 16, 2011 den 13:39 #

    sv: åh ja, det vill jag verkligen! ska röka på din balkong och fråga konstiga frågor och så hela tiden! och äta nötter och lämna cola light flaskor över hela ditt rum och så japp!! <3

Kommentera

