Morgonhår

14 Maj

Alex ringde vid halv ett från jobbet för att han tyckte att jag skulle gå upp istället för att sova bort hela dagen. Plus att han tyckte att jag skulle städa, haha. Fast det tycker egentligen jag också, måste bara hinna vakna först. Gårdagen var jättelyckad och jag ska börja gå igenom bilderna nu.

(såhär ser jag ut när jag vaknar)

Två tips är förresten att mellan klockan 13-16 så är det Depeche Mode Weekend på VH1 så dom visar massor av gamla, och nya för den delen, musikvideor. Men detta kommer dom göra imorgon samma tid också, vilket jag ska kolla på då eftersom ettan sänder en repris av Lady Gaga på Madison Square Garden klockan 13:35 som jag missade igår.

Ett svar to “Morgonhår”

  1. bästis maj 15, 2011 den 09:25 #

    ååååååååååååååååååååååååå morgonhåret <3

Kommentera

