Henrik Berggren till Siesta

13 Maj

Henrik har blivit bokad till Siesta och helt plötsligt känns det betydligt mer lockande att åka dit. Jag kommer ihåg 2006 och jag var 15 år och han skulle spela där, trots att jag ville så hemskt gärna så kunde jag inte åka. I år lär jag inte heller kunna åka men det hade varit fantastiskt.

Såhär står det i Sydsvenskan: Berggren är på gång med ett soloalbum och gör en exklusiv spelning på Siesta där han ska spela ett akustiskt set fyllt av Broder Daniel-låtar. Det är egentligen precis som det var förr, vet inte i hur många år det gått att läsa om att det varit påväg, men vem vet, snart så kanske det kommer på riktigt.

2 svar to “Henrik Berggren till Siesta”

  1. Cheapo maj 13, 2011 den 16:57 #

    alltså, så fint!

  2. belle maj 13, 2011 den 17:41 #

    är ju alltid så himla avundsjuk på dina eskapader men hit ska ju faktiskt jag. hihi.

Kommentera

