Slagsmålsmålsklubben till Arvika

10 Maj

Förlåt för att jag inte skrivit så mycket på senaste dagarna, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Eller jo, har ju flera saker att skriva om men inte riktigt ork eller inspiration. Tänkte i alla fall skriva att jag är glad över att Slagsmålsklubben är bokade till Arvikafestivalen. SMK är nog ett av dom band som ligger högst på listan av band som jag sett flest gånger eftersom jag älskade dom när jag var yngre och kunde åka lite varstans för att se dom.

Förutom slagsmålsklubben så är även the Sounds, Movits, Adam Tensta, Museum of Bellas och Little Majorette.

Kommentera

