Dålig start på dagen.

7 Maj

Vid tolvtiden idag så kom jag hem efter att ha sovit i Tyresö hos Alex eftersom han skulle vara kattvakt. Hade väl sovit max fyra timmar och var rätt trött när jag kom hem, men bestämde mig ändå för att försöka hålla mig vaken. Lyckas hålla mig vaken, äta lunch och städa lite tills klockan blir halv två och jag bestämmer mig för att titta på Dumma mej och försöka sova lite. Självfallet lyckas jag bara halvsova under filmen och somna efteråt, så nu så vaknade jag klockan halv fem utan att ha något förberett för kvällen. Har i alla fall redan hunnit med att tvätta håret och nu så ska det torkas, fixas, kläder ska väljas, sminket ska göras osv. Inte konstigt att jag känner mig lite stressad. Det värsta är nog att jag verkligen inte har någon aning om vad jag ska ha på mig ikväll.

Det vi ska på är Springbreak på snaps som kort och gott är någon form av synthklubb och the Pain Machinery ska spela. Att inträdet är gratis gör det hela mycket bättre eftersom jag ska försöka spara så mycket som möjligt nu. Men ja, nu kan jag ju inte sitta här och skriva när jag har så himla mycket som måste göras. Ska försöka hinna med att ta lite bilder innan jag går och en hel drös under kvällens gång.

Förövrigt drömde jag att jag såg fem vargar!

Ett svar to “Dålig start på dagen.”

  1. Anonym maj 7, 2011 den 16:14 #

    Jag tar med mig blomman.

Kommentera

