Två nya randiga från Lindex

6 Maj

Turen ner till fridhemsplan blev lyckad eftersom jag oplanerat fick lite nya kläder. Två tunikor, en blus och en tröja. Men har bara bild på ena tunikan (som jag skulle kalla klänning) och tröjan. Båda finns på Lindex för 149 kronor styck och eftersom både jag och mamma är medlem på lindex så fanns det ett erbjudande med 30% rabatt på valfritt plagg. Så då blev det sammanlagt 90 kronor billigare, inte fy skam. Känner mig sjukt glad över klänningen eftersom jag behöver något fint som jag kan ha dagar man inte riktigt orkar, plus att den känns så extremt somrig också.

2 svar to “Två nya randiga från Lindex”

  1. Magnus maj 6, 2011 den 19:03 #

    Oh, sista var jättesnygg!

    • Hanna maj 7, 2011 den 17:16 #

      Tack så mycket :D

Kommentera

