On my way.

6 Maj

Ska åka till Skanstull nu och möta Alex, Danne och Sara. Vi ska väl bara umgås och dricka lite öl men det känns alldeles lagom eftersom det blir klubb imorgon. Är lite missnöjd med kläderna för att jag ställt in mig på att ha min nya skjorta, men måste byta den så det får bli någon annan gång. Hoppas ni alla får en fin kväll. ♥

Tog förresten sju minuter att snabbfixa håret, så himla glad över att jag klippte mig.

Ett svar to “On my way.”

  1. bästis maj 6, 2011 den 18:28 #

    så himla fin åååå dör. älskling. saknar dig.

Kommentera

