Fredag och kjol från högstadietiden.

6 Maj

Nu så ska jag åka till Fridhemsplan med mamma för att sen göra något själv, antar att det blir att gå lite på stan bara för att ha någonting att göra och vara ute lite. Har inte direkt så mycket att göra förrän A slutar. Ska kanske kolla lite efter en foundation eftersom min i princip är slut. Får se. Idag har jag i alla fall på mig en kjol jag slarvsydde i högstadiet. Känner nog att jag vill börja sy men orkar aldrig. Får bli bättring på det. Vet inte riktigt vad som händer ikväll heller, hoppas att det blir något så jag slipper vara hemma hela tiden. Vi får se lite helt enkelt.

Kommentera

