Tvättar

5 Maj

Just nu så håller jag och mamma på att tvättar och jag är jätteglad. Den nyköpta vita tröjan jag hade på valborg blev full av fläckar så jag dränkte den i fläckbortagningsmedel två gånger och nu när den är tvättad så är den vit och fin igen. Känns så oerhört skönt eftersom jag var rädd att den skulle vara förstörd.

2 svar to “Tvättar”

  1. bästis maj 6, 2011 den 07:55 #

    ¨åååååå gulleälsklinge ditt hår är så fint nu dör

    • Hanna maj 6, 2011 den 11:06 #

      ih, tack så mycket <3 är så himla glad över att jag klippte det :D

Kommentera

