Born this way.

3 Maj

Säger godnatt för dagen eftersom A är här och vi ska lägga oss och titta på tv och sova nu. Imorgon tänkte jag försöka ta på mig något annat än mjukiskläder och ta mig ut en stund. Är lite trött på mycket saker just nu. På att inte vara det man skulle vilja eller det folk förväntar sig. Att egentligen aldrig duga och såna där saker. Men nu ska jag inte gnälla om sånt, för det kommer ändå kännas bättre om en stund igen. Avslutar dagen med Born this way eftersom den spelades när vi knäppte på tvn, och att den fick mig på lite bättre tankar.

2 svar to “Born this way.”

  1. bästis maj 4, 2011 den 11:38 #

    du duger alltid, du är ju bäst?

  2. Emelie! maj 4, 2011 den 18:58 #

    Jag älskar dig. Så himla mycket.

Kommentera

