Om ingenting alls.

2 Maj

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan berätta om hur valborg var, det vill säga lyckat men sen kaos, eller så kan jag berätta hur ont jag har i kroppen eller hur lite lust jag har att packa upp dom sista lådorna i mitt rum som ska vara uppackade till imorgon. Hur jag bara vill ligga i sängen och låtsas som om den här dagen inte finns eller hur trist det är när festivaler ställer in. Eller hur bra det är att andra festivaler bokar underbara band. Men jag vet inte. Allt det där berättar jag senare och nu ska jag tvinga mig själv till att städa, så att det är överstökat.

Bilden är snodd på facebook av Aura.

Kommentera

