BODYFEST 2011

2 Maj

Den första oktober så är det dags igen för Bodyfest, vilket är någonting jag längtar till extremt mycket. Inte minst för att förra året var en väldigt lyckad kväll med väldigt många bra konserter, utan mestadels för att dom bokat Schwefelgelb. Jag lyckades upptäcka bandet någon dag innan dom spelade i Stockholm sist och konserten kunde jag inte gå på eftersom jag var småsjuk och skulle till Lund dagen efter. Hört många lovord om hur fantastiska dom är live, och jag tvekar inte på att det är en fantastisk upplevelse det är med tanke på hur bra musik dom gör.

Det andra bandet som hittills blivit bokat är A Split Second, som jag inte har någon koll på alls för tillfället men ska kolla upp innan det närmar sig.

För mer information om evenemanget: http://www.bodyfest.se/
http://www.facebook.com/event.php?eid=145681112167531&ref=ts

Kommentera

