Black and white make up.

29 Apr

Här är sminkvideon från i tisdags. Eftersom jag i princip aldrig bestämmer i förväg hur jag ska sminka mig så är det rätt mycket småpill och ändringar, men ja, det är i alla fall så jag sminkar mig. Tror nog jag ska försöka bli bättre på att lägga upp sminkvideor/andra klipp också, om det skulle vara uppskattat.

Här är vad jag använde mig av, allting är billigt men det funkar bra för mig i alla fall.

Resultatet:

Ett svar to “Black and white make up.”

  1. bästis april 29, 2011 den 13:16 #

    JAAAA ämtligen som jag tjatat. & fint. så gulli. så fin. saknar ihjäl mig ju

Kommentera

