Lite stress och lite trött.

27 Apr

Har lyckats sova bort nästan hela dagen på grund av att jag haft så ont vilket innebär nu att jag känner mig rätt stressad. Har inte direkt hunnit planera något för ikväll, så har ingen aning om kläder, smink och allt sånt där. Fast det är ju sånt som hinner ordna sig (även om insläppet är om fem timmar! usch). Tror i alla fall att jag ska ha mina lackkängor, känns som en bra plan. Nu när jag skriver det här så börjar allt i alla fall känna sig lite enklare. För jag inser vilken underbart rolig kväll jag kommer att ha. Det bästa är nog att A är ledig imorgon så då får vi en liten söndag tillsammans också.

Kommentera

