Lite om min garderob

25 Apr

Idag har jag hållit på och packat upp lådor och fyllt på min garderob med mestadels klänningar, så tänkte visa lite snabbt hur det ser ut just nu. Allting hänger lite huller om buller och sen kommer klänningarna snarare sorteras efter hur dom ser ut och inte som det är nu.

På min ena rumsdörr finns en hängare där en av mina finaste kjolar från London får hänga bara för att fylla ut tomrummet för stunden.

På garderobsdörrarna hänger en galge, ett solglasögonfodral som egentligen ska vara någon annanstans och min stora rosettkrage från gina tricot.

Så här ser det ut när man öppnar dörrarna med den stora rosetten.

Kommentera

