impulsivitet

23 Apr

Nu är håret klippt och det blir inte kortare, för den här gången. Det beror lite på hur det känns sen, hur det blir när det är plattat, hur det blir när det är fixat. För jag skulle nog egentligen vilja ha det lite kortare bak, vilket låter helt galet. Kan inte ens förstå att jag vågade det här ens. Blev bara lite yr, inte mer. Fast visserligen är jag fortfarande yr med tanke på att jag är i princip korthårig nu, i alla fall jämfört med vad jag varit på länge.

Det mest komiska är att det är såhär mycket hår som är avklippt:

5 svar to “impulsivitet”

  1. Kattis april 23, 2011 den 18:39 #

    kul att göra något impulsivt :D hur ser det ut där fram? vill se håret när du fixat det med :)

    • Hanna april 23, 2011 den 18:53 #

      Fram är det kanske 3-4 cm kortare än innan, det vill säga bara det superslitna håret som är avklippt, men det gör SJUKT stor skillnad, haha :D fixar bild på det imorgon typ :* och tror jag ska fixa det på måndag, ser så fram emot att se hur det blir :D

      • Hanna april 23, 2011 den 19:12 #

        + luggen är lika dan som den var innan. skulle tyvärr inte orka ha hellugg nu :<

  2. bästis april 24, 2011 den 12:16 #

    men DÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖR. älskar! vill se bild på fixat hår fram & bak & från sidan & allt allt allt!

  3. Kattis april 25, 2011 den 17:39 #

    låter fint :D

Kommentera

