Tvättid

15 Apr

Utomhus så är det utan tvekan vår, men jag spenderar min förmiddag med att tvätta. Är rätt tacksam över att jag inte hade så mycket tvätt, så behöver inte lägga i fler maskiner vilken innebär att allting kommer bli klart rätt snabbt. Skönt. Ikväll så ska jag på Dramaten och se Romeo och Julia, men vad jag ska göra innan det vet jag inte. Kanske borde försöka sortera in saker i min garderob så att jag får lite bättre koll på mina kläder.

Eftersom jag vaknade tio minuter innan jag skulle vara nere i tvättstugan så blev det det första bästa jag hittade. Kjol från Åhléns, mammas tjocktröja och random leggings.

2 svar to “Tvättid”

  1. bästis april 15, 2011 den 10:56 #

    ROMEO & JULIA PÅ DRAMATEN. DÖR.

  2. dani april 28, 2011 den 23:38 #

    det här påminner mig om att jag måste boka tvätttid. tack! ♥

Kommentera

