Tisdagsplaner.

12 Apr

Idag så kommer Emelie hit och hälsar på, så just nu ägnar jag mig åt ett försök att göra mitt rum lite finare än det är. Fast det är rätt mycket kaos sen mitt sista minutenpackande förra veckan. Så därför ska jag egentligen inte skriva så mycket mer just nu heller. Tänkte nog lägga upp lite bilder sen på sånt jag köpt, men det får bli senare. Sen vid sex-sju så ska jag träffa A och vi ska hem till honom i tyresö, lyssnar på ljudböcker och kanske rita lite.

Förresten så känns det extremt ovant att bo så högt upp att man kan se fåglar flyga förbi precis utanför fönstret. Fast det är rätt fint också.

Ett svar to “Tisdagsplaner.”

  1. bästis april 12, 2011 den 13:04 #

    alltså. LYSSNA PÅ LJUDBÖCKER & RITA?!?!?!? dör. det låter som världens mysigaste. ni är å himla fina. ska tvinga beata att göra nått sånt med mig ikväll. fast hon vill mest bara titta på big brother eller färga håret rosa. fast det där med att färga håret rosa är coolt. är lite trött på big brother nu. & kan inte rita. men. LJUDBÖCKER. jag älskar ju böcker men orkar aldrig riktigt läsa längre så det är ju perfekt! blablabla. annars har jag ont i magen idag & stannade hemma från stallet. är lite mesig. & det regnar. älskar lite

Kommentera

