Hjärtan och kylskåp.

12 Apr

Efter jag blev klar med städningen av mitt rum så bestämde jag mig för att sätta upp mina nya röda hjärtmagneter på kylskåpet tillsammans med dom svarta vi redan har hemma. Det fick bli ett stort hjärta, men eftersom det såg så tomt ut så satte jag dit en babybild på mig tillsammans med min mamma som jag hittade i flytten. Dom röda magneterna kostar en tia för sex stycken och finns att köpa på Tiger, det vill säga i Skåne eller Danmark.

Sen så har jag ju faktiskt hjärtan på benen idag också!

2 svar to “Hjärtan och kylskåp.”

  1. Cheapo april 12, 2011 den 18:03 #

    Sv: Åk! Sjukt värt ju, inte ofta man får gå på konsert för 60:-! :D

  2. bästis april 12, 2011 den 21:07 #

    haha tigerrrrrrrrrrrrrr <3

Kommentera

