På tåget hem.

10 Apr

Är så himla trött och har åkt tåg nu i precis en timme. Är rätt lycklig också. För att jag haft en så oerhört bra vecka. En extremt bra helg. Längesen jag hade en så här lyckad helg faktiskt. Synthcave var så sjukt bra. Lokalen. Musiken. Sällskapet. Allt. Träffat helt underbara nya människor och vill bara tillbaka nu. Även lyckats fixa så jag faktiskt kommer ha någon att gå med på spelningen med Henric som jag nämnde innan, och någon som funderar på att gå på valborgsfirandet också. Så känns jättekul. Fina Göteborg. Direkt när jag satt mig på tåget så började jag längta tillbaka.

Bilden snodde jag av fina Frida som är tjejen på bilden. Ska börja lägga in och gå igenom mina bilder snart också. Det jobbigaste med att ha haft en så bra vecka är allt kommer kännas sjukt tomt nu. Speciellt eftersom sannolikheten att jag kommer kunna åka på das boot är minimal. Hatar det.

3 svar to “På tåget hem.”

  1. doingtheunstuck april 10, 2011 den 19:29 #

    Åh nejnejnejnejnej! jag som hade längtat efter att få träffa dig på das boot :C

    • Hanna april 10, 2011 den 19:57 #

      alltså jag skar verkligen göra allt jag kan för att kunna åka, men känns ju rätt kört :((((

  2. doingtheunstuck april 10, 2011 den 21:02 #

    Åh jag hoppashoppashoppas att det löser sig

Kommentera

