GÖTEBORG

8 Apr

Nu så är det ungefär en och en halv timme kvar tills vi är framme i Göteborg och utanför fönstret så växlar vädret vilt mellan soligt och blå himmel och grått och molnigt. Så hoppas verkligen att det är fint när vi kommer fram. Under resan så har jag kommit på tanken att kanske åka till Göteborg igen redan på valborgshelgen, eftersom det är två saker jag verkligen skulle kunna tänka mig att gå på.

Det första är den 29:e april då Henric de la Cour spelar på the Station. Vet att jag redan sett honom två gånger nu i vinter men jag får verkligen inte nog. Sen så känner jag att det skulle vara roligt att se honom någon annanstans än i Stockholm. Sen så tycker jag att det är roligt med klubbar överhuvudtaget som man inte brukar vara på. För mer information så finns det på facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=183020931741931. Förutom Henric så spelar Marilyn and the rouge. Plus att det kommer finnas två golv med dels klassisk synth och med ebm.

Valborg kommer att firas av Clubfreaks (dom som anordnar Club Freakshow) i Slottsskogen och dom uppmuntrar folk att klä ut sig eller vara extra fixade. Det låter väl som ett rätt trevligt sätt att fira valborg? Mer info: http://www.facebook.com/event.php?eid=135924469812457&ref=ts

Kommentera

