Sommarkänslor

5 Apr

(Nu gör jag ett nytt försök, eftersom det var något strul med bilden så gör om hela inlägget.)

När jag åkte från Stockholm idag så var det verkligen underbart fint väder, varmt och soligt. Så fick extremt mycket sommarkänslor. Tyvärr är vädret inte lika fint här nere, utan det är grått, dimmigt och spöregnar från och till. Men sommarkänslorna sitter ändå kvar och jag har kollat igenom diverse sidor och tittat på kläder jag verkligen kan tänka mig att ha till sommaren.

Uppifrån och ner:
Solglasögon från H&M (tyvärr inte lika  snygga på riktigt)
Strumpor från Monki 30:-
Klänning från Monki 350:-
Linne från Lindex 129:-
Linne från Bikbok 199:-
Linne från Lindex 129:-
Strumpor från Monki 30:-
Solglasögon från Bikbok 69:-

Kommentera

