Packningsuppdatering.

5 Apr

Eftersom allt ligger i lådor har det hela tagit lite längre tid än vanligt. Under ett tag hade jag panik när jag insåg att min sminkkartong INTE stod i mitt rum, så då var jag sur istället för att packa. Sen kom jag på att den nog stod i vardagsrummet, vilket den gjorde. Nu så är mitt problem istället att jag inte vet vart mina solglasögon är, men i skrivande stund slog det mig att även om kan finnas i vardagsrummet, om jag har riktig tur. Hoppas det. Men har i alla fall nåt par framme som kanske funkar.

Nu så är A och duschar, så det är därför jag kan blogga, annars hade han gnällt lite och sagt åt mig att packa. Men han lär ju märka när han är klar att jag inte kommit något längre i packningen så det är väl bäst att jag fortsätter nu. Såhär ser det i alla fall ut på min säng just nu, jag använder min vanliga taktik och slänger allt jag skulle kunna tänka mig att ha i en stor hög, sen sortera allt igen, plocka bort vissa saker, sen planera outfits utifrån det jag måste välja mellan så att jag kan sålla bort ännu mer. Faktiskt väldigt effektivt. Förövrigt kom jag på att jag nästan måste ha två outfits både på fredagen och lördagen, eftersom jag vill vara mer uppklädd när jag går ut än när jag åker tåg/går på stan. Men det ordnar sig nog, får komma på några mix-outfits.

Kommentera

