Packpanik/Lund&Göteborg

4 Apr

Nu så är biljetterna bokade, ner till Lund och sen upp till Göteborg därifrån på fredagen. Hembiljetten får bokas senare. Ska verkligen bli så himla kul, att få komma bort. Mitt största problem nu är att jag måste packa ikväll, för tåget går klockan 11 imorgon. Hade egentligen tänkt packa det mesta imorgon och ta ett tåg vid femtiden, men det billigaste var det vid elva, plus att det är skönt att vara framme vid fyra istället för elva på kvällen. Ska bli så himla fint att få träffa Belle igen, gå runt i Lund och så. För att inte tala om hur kul det ska bli att åka till Göteborg igen eftersom jag inte varit där sen början av 09 (tydligen, mindes det inte alls, haha, men såg bilder på bilddagboken nu så då är det väl så).

Känner att det där med packningen kommer att bli svårt i alla fall, för vill ha med mig jättemycket fint, men det kommer jag ju inte ha plats med. Plus att jag måste rota igenom ungefär alla mina lådor, eftersom inget är uppackat än, haha. Stackars A måste göra mig sällskap medan jag kommer att ha panik och vara stressad och gnällig, men det får han stå ut med.

Nu har jag letat upp lite bilder på mig när jag varit i Göteborg, haha, bilderna är från 06-09 tror jag, inte så himla mångsidig klädsel (det är ju i alla fall nåt som ändrats dom senaste åren)

(glömde såklart att lägga upp bilden, haha)

Kommentera

