Den kommande veckan.

3 Apr

Det känns som om tiden går så extremt fort just nu och jag undrar lite vart all tid tagit vägen. Samtidigt känns det som om jag redan bott i den nya lägenheten hur länge som helst. Men det blir väl så när man flyttat, att man vänjer sig direkt. Den här veckan som kommer kommer att bli ett litet äventyr vilket känns jätteskönt, för jag vill verkligen komma bort ett tag.

På tisdag eller onsdag (bestäms imorgon, men troligen tisdag) så kommer jag att åka ner till Lund för att hälsa på Belle, för på onsdagen så fyller hon minsann 21 år och det går ju inte att missa. Sen så ska jag vara i Skåne fram till fredagen då vi sätter oss på ett tåg till Göteborg, har fortfarande inte riktigt bestämt vart jag ska bo än, men det blir hos någon kompis eller hos min mammas kompis så det ordnar sig. Det ska verkligen roligt att åka till Göteborg eftersom jag inte varit där sen hösten 08 då jag såg Kent.

Där så kommer helgen spenderas och både fredag och lördag-kvällen har redan planer, båda två med klubbar som jag velat gå på jättelänge. På fredagen så är det Saturn (indie/electro/postpunk) och på lördagen är det Synthcave (visserligen har dom SGA-klubb just den här gången, men det är ändå en stor skillnad från här i Stockholm med tanke på lokalen). Så det ska verkligen bli jätteroligt.

Det största problemet nu är vad jag ska packa. Har seriöst ingen aning. Alla mina kläder ligger utspridda i lådor och jag vill verkligen ha mina favoritkläder och vara fixad och så varje dag (ska bli så skönt). Men det ordnar sig nog, får bara ligga och fundera på det där inatt och sen har jag ju åtminstone imorgon på mig att packa.

Ett svar to “Den kommande veckan.”

  1. bästis april 4, 2011 den 16:48 #

    imorgon <3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3 hgkjlkgkhkhl längtar

Kommentera

