Mitt rum för tillfället.

1 Apr

Håller på att packa upp lådor, flytta möbler och sånt man gör när man är nyinflyttad, så tänkte visa lite snabbt hur det sett ut under dagen och hur det ser ut just nu.

Såhär såg det i princip ut sen flyttgubbarna blev klara, massa lådor staplade i ett hört plus min säng.

Och såhär ser det ut just nu. Kul att det blir rätt stor förändring på kort tid.

3 svar to “Mitt rum för tillfället.”

  1. bästis april 2, 2011 den 11:50 #

    det ser ju asfint ut trots alla lådor men de försvinner ju sen så blir det ännu finare åh oj oj oj oj oj så fint allt är så fint osv osv. jag vill hälsa på. typ när du fyller år.

    • Hanna april 2, 2011 den 11:55 #

      idag så ska jag fortsätta städa, MASSOR, så förhoppningsvis blir det ännu finare snart <3 och jag vill att du kommer hit när jag fyller år, eller i alla fall typ helgen efter för då tänkte jag nog ha kalaspicknick eller middag eller nåt. och då vill jag ju att finaste du ska vara där <3

      • bästis april 3, 2011 den 12:01 #

        ja åh jag kommer! jag måste ju vara med! ingen fest utan katten ju mhm mhm mhm ÄLSKAR

Kommentera

