Sista inlägget innan flytten.

30 Mar

Ligger i min säng nu för sista gången, eller ja, sista gången i det här rummet. Om lite mer än fem timmar så kommer flyttgubbarna och jag är så trött att jag inte vet vad. Fast det har jag varit länge nu, men är för nervös så glömmer bort att försöka sova. Utan hittar istället annat att fördriva tiden med dumt nog. Jag kommer i alla fall sakna mitt rum, det höga taket och Kristineberg oerhört mycket. Men jag får inte glömma att lägenheten vi ska flytta till faktiskt är sjukt fin också. Det som känns jobbigast nu är dom få timmarna sömn jag kommer att få och att det kommer ta lång tid innan jag kan få somna nästa gång. Plus att det är läskigt med förändring. Måste intala mig själv nu att det faktiskt kommer att bli bra, plus att jag måste somna nu. Skriver imorgon, troligen från mitt nya hem eftersom det kommer bli en stressig morgon. Pusspuss ♥

Ett svar to “Sista inlägget innan flytten.”

  1. bästis mars 30, 2011 den 07:03 #

    sitter här & är lite nervösig & pirrig & åh

Kommentera

