Pandatröja och skyltar.

29 Mar

Tänkte bara visa lite snabbt hur jag ser ut idag och ett par underbara skyltar/reklamposters som jag haft hur länge som helst, säkert sen 05. Minns den dagen också, det var när jag och Jocelyn var småsmå poppare och sprang på lava och skrev på skyltar och hade det allmänt fint. (Det är vid ett sånt här tillfälle jag ska tillägga att allt var enklare då, men det stämmer ju faktiskt inte och jag är hemskt glad att jag blivit äldre.) Bilder blir dock så fult när man vänder dom så att det inte står spegelvänt, så det struntar jag i att ordna! Och jag tänker minsann spara skyltarna minst lika länge, även om tanken slog mig idag att slänga dom. Men det är alldeles för roligt för att göra det.

Dagens kläder:
Pandatröja från Cubus
Hängselkjol från Gina Tricot
Armbandet har jag snott av A
Sjalen har jag ingen aning om men har flera i olika färger
och haft dom hur länge som helst.

(Egentligen så får jag inte blogga eftersom jag inte är klarpackad riktigt än, men lite undantag får man ju göra!)

2 svar to “Pandatröja och skyltar.”

  1. bästis mars 29, 2011 den 20:37 #

    älskar när du bloggar & lägger upp skitsöta bilder på dig. & älskar dig.

  2. Anonym mars 31, 2011 den 20:05 #

    finns den pandatröjan på cubus nu eller var det länge sedan du köpte den?

Kommentera

