Inredningssaker + en klänning

28 Mar

Det här vill jag ha till mitt nya hem, vilket är rätt möjligt förutom rosknoppen eftersom jag behöver 10 stycken knoppar till mina garderober och jag har ingen lust att betala 300 kronor för det. Istället så blir det dom rätt fula vita knopparna från ikea som kostar 15 kronor för 6 stycken, fast mamma kom med idén att man kan knyta rosetter om dom så nu tycker jag att det kommer bli ännu finare än rosknoppar.


Ett svar to “Inredningssaker + en klänning”

  1. Cheapo mars 28, 2011 den 17:54 #

    Sv: Ja, visst är dom! Klänningen kostade 249:- om jag inte minns fel.
    Lycka till med flytten och så också!

Kommentera

