Tre dagar.

27 Mar

Så många dagar är det tills det är dags att flytta. Om två dagar ska hela mitt liv ligga nedpackat i lådor. Så det är anledningen till att det inte kommer bli så mycket bloggande dom kommande dagarna. Det finns helt enkelt inte tid. Jag har hur många lådor som helst som måste packas om. Saker att slänga. Och inte på tal på hur många lådor som måste packas. Förstår inte hur det ska gå men nu får jag inte göra något annat innan onsdag. Inte förrän jag är klar. Det kommer att ordna sig men just nu känns det rätt omöjligt. Så nu får jag inte blogga mer för stunden eftersom jag måste städa fram till big brother, för att sen fortsätta städa ännu mer.

Kommentera

