OVER AND OVER.

25 Mar

Jag ägnar fredagen åt att stanna hemma och flyttpacka istället för att göra något av allt det roliga som händer ikväll. Lyssnar på några av alla dom skivor som finns i min skivsamling och blir glad över att det finns så mycket bra musik som man så lätt glömmer bort. Min favorit just nu är Hot Chip – Over and over och jag blir alldeles glad när jag lyssnar på den om och om igen. Plus att den har en fantastisk video som jag måste lägga upp. När jag ser den så tänker jag på deras spelning på Popaganda förra sommaren, hur sjukt bra den var och hur sjukt bra hipsterkillen som spelar synth är på att dansa.

Ge mig sommar och festival nu tack?

Kommentera

