DAGENS PLANER.

22 Mar

Har en riktigt händelserik och fin dag framför mig, och det här är vad jag ska göra:

★ Tvätta och torka håret (snart klar)
★ Fixa mig och äta lunch
★ Plocka ihop lite saker
★ Åka till nya lägenheten
★ Moppa och sånt där
★ Ta bilder så jag kan visa hur lägenheten ser ut
★ Träffa Veronica och fota och laga mat
★ Lägga upp massor av bilder
★ Träffa A när han slutat, titta på Big Brother och göra varma mackor

3 svar to “DAGENS PLANER.”

  1. Cheapo mars 22, 2011 den 13:23 #

    Här är listan! :)

    Dag 1: Självporträtt
    Dag 2: Favoritpryl
    Dag 3: En familjemedlem
    Dag 4: Min hobby
    Dag 5: En gammal bild
    Dag 6: Tema ”grön”
    Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
    Dag 8: En favoritbild
    Dag 9: Dagens
    Dag 10: Detta gör mig glad
    Dag 11: Tokigt
    Dag 12: Min vardag
    Dag 13: Tema ”ljus”
    Dag 14: En vinterbild
    Dag 15: Kärlek
    Dag 16: Självporträtt i svartvitt
    Dag 17: Ett ögonblick
    Dag 18: Känslor
    Dag 19: Här bor jag
    Dag 20: Tema ”olika”
    Dag 21: När jag var liten
    Dag 22: Mitt beroende
    Dag 23: En sommarbild
    Dag 24: Detta gör mig glad
    Dag 25: I all hast
    Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
    Dag 27: Tema ”två”
    Dag 28: Väder
    Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
    Dag 30: Valfri bild

  2. bästis mars 22, 2011 den 15:59 #

    JAAAAAG ska också titta på big brother ikväll. tänk dig det. haha. mest för att beata älskar det & pratar om det hela tiden & jag bara jaaaaaaaaaaaaaaa. fast jag tycker ganska mycket om det. älskar i smyg & så. hatar sonia. rodney har stor snopp. jättestor. vi ba hjälp. & KATERINA hgjfhgjhkkl. vet inte. hatar bara. JAG SVÄR PÅ GUD JAG SVÄR PÅ GUD. hoppas att hon blir sjuk & måste åka hem. & just nu tittar jag på animal planet. världens bästa kanal. den borde vara gratis. alla borde ha den. nu är det monkey world. det handlar om apor (SURPRISE). &. innan idag var jag & beata ute på världens längsta & mysigaste promenix. gick i mysiga secondhandbutiker & gick på systemet (en tisdag??????) för jag tyckte det verkade som en rolig idé att bli full ikväll. så det ska vi bli. så nu vet du vad jag gör & vad jag gjort idag & vad jag ska göra. + älskar dig du är bäst

    • Hanna mars 23, 2011 den 15:02 #

      så himla fint och bra det låter älskling <3 jag älskar big brother mest, tror jag missat ett avsnitt, hahah. jag hatar verkligen Katerina, står inte ut med henne. hon är helt knäpp :(

      och jag ska nog gå ut idag, bra idé! woho. pusss <3

Kommentera

